Ombyggnad 2026/2027 pågår - döda länkar förekommer. Mer information

Venom - Welcome to Hell

2026-06-23 på Anders Ytterströms webblogg

affisch

Sista och största spelningen med Venom! Var litet väl tidigt dock, 19:00. :D

Gästerna: Lord Ahriman, Nergal, David Vincent, Erik från Watain, Sakis från Rotting Christ, Diva Satanica (ex-Nervosa).

De körde låtar från de tre första skivorna, inte bara från Welcome to Hell.

Vi bodde i husvagn och drack Better Call Saul-cocktails: Moscow Mule och Rusty Nail, varvat med Pimiento Cheese-mackor. Fyrishov kan jag bo på igen.

Konsert på Parksnäckan, Uppsala den 23 juni 2026

Banden jag var där för:


Ovanstående inlägg publicerades 2026-06-23. Det går att prenumerera på denna webblogg. Härifrån är följande mål rekommenderade: