Venom - Welcome to Hell
2026-06-23 på Anders Ytterströms webblogg
Sista och största spelningen med Venom! Var litet väl tidigt dock, 19:00. :D
Gästerna: Lord Ahriman, Nergal, David Vincent, Erik från Watain, Sakis från Rotting Christ, Diva Satanica (ex-Nervosa).
De körde låtar från de tre första skivorna, inte bara från Welcome to Hell.
Vi bodde i husvagn och drack Better Call Saul-cocktails: Moscow Mule och Rusty Nail, varvat med Pimiento Cheese-mackor. Fyrishov kan jag bo på igen.
Konsert på Parksnäckan, Uppsala den 23 juni 2026
Banden jag var där för:
- Venom